وقتی نتیجه و عمل اھمیت پیدا می کند، ما از منظری عینی گرا به دنبال شفافیت و صراحت ھستیم. این موضوع نشان دھنده عبور از یک منطقه دانش به منطقه ای دیگر است؛ از کانون به پیرامون و از پیرامون به مرکز، از قاعده به استفاده، و از عملی بودن به فنی بودن. رشد و تحول آدمی تابع فرآیندی است که فرد طی حضور ازدواج موقت محصنین در آن، نه تنھا قواعد زیستن را می آموزد، بلکه مدام در دام چاله ھای میان راه فرو می لغزد و در بیراھه ھای پیرامونی راه منحرف می شود. دانایی از منطقه رسواساز خنگی و پرت گذرد. این ترس ھا که به طور ضمنی در جریان مرکز ازدواج موقت محصنین مداخله می کنند، در سایت ازدواج موقت محصنین به طور اساسی مشارکت دارند.
تحقق کانال ازدواج موقت محصنین دارد
توجه به این بخش دانش و پرداختن و مجال دادن به آن، نقش مھمی در تحقق کانال ازدواج موقت محصنین دارد.
از طرف دیگر، برنامه ھای رسمی، قالبی برای انتقال مفاھیم و محتوای علمی و اخلاقی ھستند، در حالی که برای درونی شدن و الزام آور کردن مفاھیم اخلاقی و اخلاقیات، به قالبی متفاوت نیازمندیم که به آن «برنامه درسی پنھان» گفته می شود. آموزش اخلاقی را به طور خاص، از طریق برنامه ھای پنھان که شکلی غیررسمی دارند، می توان پیاده کرد. نظریه پردازان تربیتی تمرکز برنامه ھای ازدواج موقت محصنین تلگرام را بر دوره ھایی قرار داده اند که برای جامعه پذیری و تغییر اجتماعی اساسی ھستند. پیشرفت فناورانه و تحولات اجتماعی، فرآیند آموزش را گسترش داده است. به طوری که فرآیند آموزش، از کودکستان شروع شده و تا دانشگاه و بعد از آن در جامعه تداوم یافته است.
فرآیند آموزش چنان در حال تغییر است که قطب بندی ھای قدیمی نظیر آموزش نخبگان در برابر آموزش عمومی، آموزش خصوصی در برابر آموزش جمعی، آموزش علوم در برابر ھنرھای آزاد و کانال تلگرام ازدواج موقت محصنین در مدارس حرفه ای، جای ازدواج موقت محصنین را به ساختارھای بسیار پیچیده تر داده اند.
سایت ازدواج موقت محصنین این خط مشی ھای مورد انتظار
ظھور ارتباطات رایانه ای، آموزش ھای از راه دور، دانشگاه ھا و مدارس غیر انتفاعی، مدارس و دانشگاه ھای مجازی، بر برنامه ھای «تربیت پنھان» به منزله تئوریک و با ارزش تأکید می کند که می توان با کمک آن، کارکردھای اجتماعی تربیت را بررسی کرد. ویژگی ھای زندگی از روابط اجتماعی مدرسه تفکیک ناپذیر است. در زندگی ، ارزش ھا، خلق و خوھا و انتظارات فردی و اجتماعی خاصی وجود دارند که با پاداش ھمراه اند. سایت ازدواج موقت محصنین این خط مشی ھای مورد انتظار، جزیی از برنامه پنھان است که بر مھارت ھای خاصی تأکید می کند؛ کانال ازدواج موقت محصنین این مھارت ھا که به آرامی منتظر بمانی، از انجام بعضی امور خودداری کنی، بعضی کارھا را به انجام برسانی، مشغول باشی، با دانش آموزان ھمکاری کنی، به ھمکلاسی ھا وفادار باشی، مرتب و دقیق باشی و نظایر این ھا. این ازدواج موقت محصنین تلگرام زندگی آموزشگاھی و ضرورت تبعیت از انتظارات سازمانی، به اھداف آموزشی ارتباطی ندارند، اما با تمام این ھا برای پیشرفت رضایت بخش در مدرسه ضروری ھستند.
از سوی دیگر، ساختار زندگی خانوادگی به تنھایی نمی تواند کودکان را برای وارد شدن به دنیای بزرگ آماده کند. ھنجارھای فرھنگ آموزشگاھی، اثر ماندگاری بر افراد دارند و موجب می شوند، دانش آموزان روابط اجتماعی موقتی برقرار کنند، ھویت فردی ازدواج موقت محصنین را پنھان سازند و مقررات کانال تلگرام ازدواج موقت محصنین رسمی را بپذیرند. ساختار رسمی مدرسه قبل از ورود به این ایده ھا را به دانش آموزان منتقل می کند. دریبن معتقد بود که نظام صیغه و ازدواج موقت محصنین رسمی، نه تنھا برنامه آشکار را صیغه و ازدواج موقت محصنین می دھد، بلکه ارزش ھایی نظیر داشتن استقلال و کسب موفقیت را که برای ورود کودکان به جامعه بزرگسالان ضروری و مفید ھستند، به طور غیرمستقیم به آنان منتقل می کند.
خانواده نقش سنتی ازدواج موقت محصنین تلگرام را در ایجاد قوانین کلی، غیر شخصی و غیر قابل تغییر به خوبی ایفا نمی کند. امروزه اصول اخلاقی که در خانواده اجرا می شود، بیش از ھر چیزی مبتنی بر ھیجانات و مرکز ازدواج موقت محصنین است؛
به طوری که ادراک انتزاعی از وظیفه و تکلیف، نسبت به ھمدردی اھمیت کمتری پیدا کرده است. در مقابل در مدارس به روابط اجتماعی و از جمله به تکالیف و وظایف اھمیت بیشتری داده می شود.در واقع، در مدرسه جامعی از قوانین وجود دارد که رفتار کودک را از قبل تعیین می کند